Jumaat, 18 September 2009

hary rayeaa.!

huii huii da lamea la aku ta uhn blog nie.haha,rndu plak.!wakaka poyo jeh.;)
sedar ta sedar pose da nk abis da.rayea plak yunk nak dtunk.adess,ta saba rasea yea nak rayea.haha
yelah mne ta yea untok sekian lamea yea aku ta berayea d'kpunk.akhirnyea taun nie dpt gak aku berayea d'kpunk halaman kuh.!haha ta saba ta saba ;)
yea yea nak rayea nak rayea.!!!
hah,esok pada tanggal 19September 2009,Sabtuu dngan rasmi yea kamy akn pulank kea kpunk halaman untok berayea bersamea-samea dgan orunk yunk tersyunk.!yae rayea,rayea.!!haha
p/s:kepadea umart Islam yunk mngerjeakan ibadat poasea d'bulan Ramadhan yunk mulia nie dikesempatan itu saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.
Dan kepadea temanteman saya yunk mmbacea nie,saya ingin mngucapkan slamat ary ryea.maaf jikea saya adea terkasar bhasea atau terkurang ajar ngn korunk dan trimas kranea sudi mnjadi teman terbaek saya.!so take care jeh laa syunk.!
iloveyouu ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan