Jumaat, 23 Oktober 2009

pesta airrr !

huh anjenk !gilee abess basah aku dikejekan dorg smlm.taek btol korg.haha?kiteorg bwad apeh smlm?!kiteorg puntenk class then maen airrr pkay baldi !dpt di toilet skulahh weyh.haha.bodoe!da laa ujan lebatt smlm lgy na maen2 airr.adess,idea sapeh nehh ?idea aku laa weyh.hehe bodoe pnyer ideaa.sbb org dea pon bodoe jgk[sikit laa.]gilee appyy smlm.siyess gilee laa weyh !nmpk ciguuw sumea lary msk jamban "menyorok" ?suma takott kene mara ngn ciguuw laa.haha tpy bwadd jugee yaww.hee org petame basah kuyup smlm.wawaa!haha apak ksiann aku tgk kao smlm.location petamea -dlam class 2e-haha anjenk laa korg.abess class aku banjirr~org kedue tasya.location- pondok-pondok !haha mulee mulee TERBALING then tros BALING jeh airr uh.daa alang-alang basah tuhh kan?lps sorg.sorg lgy kene.maya,wawaa, tasyaa korg jahat doe smlm.asik kne kan aku jeh ta abiss2.kuyup bodoe!pekak tlige sblh .haha maya dendam aku pade kao sudaa terbalas !hah,amek kao.pdn mukee asik kne kan aku jeh tahuu ?skung kao plak yunk kne.ilyy plak smlm tadea moodd kortt dea.dea tana maen dgn kiteorg laa.dea tana basah2.tpy tapeh laa.tana2 pon kao kne gak smlm ann?TERKENE ukeyh !arap maklowm.haha kama si ank imam.kao pun bulee thn gakkann?tpy asl kao tana basah sgt doe.ta beshh tahuu.hee wanyy plak.surii doe weyh.ta sngajeh doe.TERKENE kat blakang kaoo laa.tepatt plak tuh.abiss kao kejaa aku enn?daa mls na lary terpkse laa aku mnyerah diry utk basah.haha mcm taek kambeng jehh.sbenayea aku da lame na kne kan seseorg uh.tpy asek ta dpt jehh.polakk kortt.haha nanaa nanaaa surii doe.pike kao ta mara.tade mood eyh.surii aww ?hee wawaa surii jugee aww sbb TERJERIT kat sblh kao.aku tao kao terpekak an?haha ta sngajeh laa.waa amoy tuh mara kao doe sbb airr yg kao baling kat syaa tuh knee dea laa dol !bangang snggh laa.haha nwy,korg beshh laa !ilyy :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan