Sabtu, 3 Oktober 2009

rayea.rayea.rayea.!

makan makan makan.tuh laa tyme yunk ditunggu-tunggukan selepas 1 bln kiter puose!HAHA smlm besh jalanjalan then makanmakan dgn kawankawan.1st umah aku ,2rd umah ieda then gy umah lynn plak n last skaly gy umah nanaa yunk TERsyunk!tpy otw na blik sggh umah ayer jup.wlaupun ta brape na knl,tpy ttp masok gak dgn muke segansegan kambeng nehh.hikhik!sembangsembang +gelakgelak bodoe smpy TERLUPEA na blik awl na tulun mak aku msk sbb smalm bufday mak aku.ouh jup lupea na wishh kepada ibu saya yunk TERCHINTA, SELAMAT HARY JADY.smoga pjg umo dan di'murahkan rzeki.org mnx maaf jike terkasar bhase n HALALkan mkn minum kite.syunk ibu yunk teramat laa ;)).kepada kawankawan : trimas krane sudi mngajak aku gy rayeraye ngn korg.besh sgtsgt shgga ta TERkate.and last, iloveyouu jeh laa =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan