Ahad, 11 Oktober 2009

seharian !

dary pagy smpay petunk seharian diluar ?huh,berjln jeh.dry pukol 7.oo pagy smpay 7.oo malam.first,ke office apak aku ade jamuan ary rayea.then kene pegy awl plakk sbb apak aku de keje nak wat sikit so,TERPAKSEA laa grak awl.smpay sane dlm 9 lebeyh camtuh laa.tpy tengok2 tadea sesapea pon yunk smpay lgy apak aku tuh jeh excited sanad !haha.smpay jeh sane tros apak aku gy buat keje deaa.yeahh,aku bwad apeh?ddk dlm kete dga lagu + maen game laa.haha huh,lame sanad mnunggu na makan, tpy ta makan2 pon ta abis2 ngan ucapan 'pendek' yunk ta benty2 tuh.perot pon da sakit ,asik memulas jeh mnx makanan sbb da trlmpau laparr.huh,da laa.mlas na citea sbb mnyampah sanad tyme nehh.bla bla bla.da smpay waktu balik.amek kaka keje then tros blik.

petunk tuh plak,gy open house uma mek.dgn segansegan silu masok uma dea.ta makan pon,minum air jeh.dok ruma dea pon skejap jeh ta lame sanad.sbb ta brape bestt.haha then,soh nanaa syg gy amek moto yea.apelagy BERJALAN laa kite.hehe aku nek ngn lynn syg,kecix plak ngn nanaa .tyme tuh aku bawak moto mmg cam bgg sbb bru fisrt tyme bawak moto [kuno sikit].kelok2 laa jugak bawak tuh.tebenty daa.smpay lynn TERPELANTING dary moto.haha gilee babeng tyme tuh.tapy lamea2 bule control sikit2.ntah sape control sape aku pon tataw.haha bawak2 jalan2 pusing2 gy sane gy sinehh gy sinunn smpay kol 7.oo petunk.then,balik2 tros masok bilik,mandy,tidoo ~ haha

penart betol laa kawaann ~lynn,tengs ajaa aku bawak moto kao uh laa.LULUS ta ?haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan