Khamis, 4 Mac 2010

kawat kaki kadet polis !

ptg tdy gy kawatt kaki kot.sbb daa kene 'ugut' ngn cikgu.dea kate sape tak pegy kene buang daa takleyh masok KP daa.haih,akuu dgaa pun daa hot daa semcm jeh.suke aty laa nak dtg ke tak.nak pakse pakse plakk an ?cikgu nak cikgu kawat laa sendiry !daa laa kawat tgh tgh panass.aku plakk kawat ntah paper ntahh.mcm hampeh jeh.daa laa tak rety kawatt.mane pena aku kawat betol betol.maen maen jeh adelah.hesh,kaka form 4&5 tuh plakk nak mara mara plakk.daa kateh bdk baru masok.nak mara mara, ape hal kao !!nak ajak org masok kawat aja laa anjing bkn yea mara mara.bodoe betol.kalow daa salaa tuh tgo jeh laa.nak kutok kutok kat blakang plak.kao igt ape ?kawan kao ?!pegy jalan laa ngn kawat hampeh korg tuh !komander pun asik bgy arahan sala jeh.kawat ape mcm tuh ?poyo jeh lebey.aku plakk siket siket tgk jam.hesh,bilee laa nak balekk nehh.lepass neh daa takdek makne daa akuu nak dtg.dtg pun buad saket aty jeh nak buad ape ?biayaa jeh laa nak kalah keh menang keh.mcm aku pedulikk ! lgypun,nehh first tyme aku dtg utk tahun nehh.haha malass kot nak dtg. !*sory kalow ade yg terase*

***************
reen,ilyy,meeraa,mimiee,ammar,amir,bob,apish,apikk
weyy,tengs sbb sudii lepakk bersamee tdyy.masokk airr jeh sumee.mngumpat jeh tahuu kan ? mcm mcm adaa !haha merepek pon ade gak.ntah paper ntah !wahh,amir tak sangke plakk aku kao ade 'bakat terpendammkan' ?bergendang jeh keje kao !naekk pekak tlige akuu.nak tgo takot terase plakk nnty an?soo,diamm jeh laa.mcm keling kawin kao tak ?dtg tdy,nak ddk pun takot takot.bkn yea akuu mkn org pun ngekk.haha trimass korg :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan