Sabtu, 3 April 2010

wali band

aku tak ingin kau menangis bersedih
sudahi air mata darimu
yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus lukamu sayang
karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan,dengarkan aku
hanya satu pintaku
untukmu dan hidupmu
baik-baik sayang
ada aku untukmu
hanya satu pintaku
di siang dan malammu
baik-baik sayang
karna aku untukmu
semua keinginan akan aku lakukan
sekuat semampuku , sayang
karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan , dengarkan aku


erghh,laguu nehh.polakk yea bilee dgaa.dulu bilee lepakk mayaa slalu bkk laguu nehh.slalu gak kutok dea.eii!mayaa dgaa laguu jiwangg.cehh,skarang aku pnye turn.bhaha.mcm untee jeh.hmm,sukee sgt dga lagu nehh.tak tahuu asl.
.for arinaa.
hey,tuan lembu tengs sbb sudii dgaa cerita 'bodo' aku tuh.(wlwpun tak seberape byk).buat susa susa kao jeh kan.kene jdy mate mate dea plak .hmm,kao tahuu,akuu sayang kao doe weyy.korg nak tahuu TUAN LEMBU saya semmg yea hebat .hee =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan