Jumaat, 3 September 2010

akhirr sekolaahhh.

yuhuuu.nak raye nak raye !!haha tak saba saba betol.hee td last sekolaa .cuti weyy cutii !haha igtkn takde sape yg dtg.rmai la gak membe yg dtg ade wawaa,mayaa,rinaa,iraa,wadaa,mieyraa + bdk bdk class uh.sebokk jeh dtg.hoho bermulee dgn khatam al-quran.igtkan boring tp,takde laa boring sgt pon.ok ok je laa haha wawaa sebok dgn org baru dea berebut2 nak nengok si paan dea uh.tp an,ensem ah gakk.haha putihh.uisshh,sedap gak laa dea tadaruss tdi.hee wawa tersengih2 jehh.suke kao waa ! ;) then,ade laa mase lgi ustz.razakk bg laa tazkirah sikit.igt boring.tp,byk gelak ade laa.ntah pape ntah lawak dea.mcm bengong pon ade gakk..siott jeh haha

(balik kelass)

uishh,mcm bosan jeh.text faaraa laa.HAHA dok kaco dea.hee kan da klua itik dea tuh.haha blaja blaja blaja then blaja blaja blaja lg smpay nak balik.shahrul mmbuke mulutnyee.weii,aku mnx maaf tau kalo aku ade buat sala ke kutuk kao dpn2 ke.aku mnx maaf.aku ckp skung sbb aku takot ntah2 mase aku balik kpg nty aku mati keh kan?(hah,bodo pnye ucpn) fazim plakk.''faa,aku mntk maaf aw kalo aku de buat sala."igtkan daa abis rupe yee ade lgii."faa,aku syg kao smpaii bilee2 aww" haha bengong betol tharanyy ponn ucp gak."faa,slmat hary raye taw ?" hehe terharu aku tharany ckp mcmtuh.weyy,tharanyy kao msk islamm laa kan senang !hoho =D balik balik.dalam bass,pakcik bg duet rayee ooo pg tuh aku baru jeh bayar duet bass then tyme balik dpt duet raye plak haha masyuk masyukk !yuhuuuu ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan