Sabtu, 27 November 2010

new life

bak kata fecha shekkery laa kan , i dnt need this -->l o v e ! yeh,same like me laa mokk.haha betol,suda mls nk mnggatal lg daa.cewahh,

hey babe,kao da xde dlm hati aku daa.dnt u worry about that anymore okey ?xder sape pakse kao buat kptsn mcm nie kan ?so,troskan jeh dgn kptsn kao . xpyh laa nk igt2 aku lg.aku sikit pon xde prsaan marah kat kao.just,kalao aku tahu sesuatu aku akn ... "ohh,okey .." hmm,begitulaa bnyi yee. (:

hey sis,yess thats right .he's yours.hes's not mine .buat ape aku nk sebok2kan ?berbahagia laa .sayang laa dea lebih dari aku penah sayang dea,baik ?xde marah marah pnye.weyhh,ikhlass nii aku ckp :D

buat mase nii,tidak terpaut pd sesape.(cewahh,mcm laa ade org nak kao !)HAHA btw,xterbuka hati utk sesape.sudaa bosann : yee,aku lebih bhgia hidup sngle utk sekian kalinye .terima kasih utk itu .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan