Ahad, 12 Disember 2010

Al-Fatihah


MUHAMMAD AMMAR BIN AZIZUL RAHIM.15 tahun.

tlah kembali ke rahmatullah pd 12/12/10
smoga arwah di tmptkn d kalangan org2 yg beriman

pnyebab kematian : accident motor
waktu kematian:5.00 petang
tempat : Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia

ape kaitan dea dgn aku :
dia adelah salah seorang member tusyen aku mase form 1 (2008) dan die adelah dalang kpd bebudak yg ntah sape aku xknl *kwn dea* yg suke pggl aku bulu mata. slalu berperang mulut dgn dea *setiap kali dea dtg tusyen sbb meja dkt dgn dea slps tu,setiap kali lalu dpn class dea , dea msti ade kat tepi tingkap dann ... "hey,bulu mata" erhh,rase mcm nak cepuk2 jeh dea tu..dea sgt mls dtg tusyen.kalau dtg pon dea adelah org yg terakhir skali dtg ==' yelah rumah jauh laa katekan.kali terakhir aku nmpk dea mase form 1 jgk dkt cc.dea masok jeh "eh,mcm knl ?" ... "humm,mmg knl pon ..mamat ni rupenye" xder pon tgo.sememangnye rupe dea mcm sombong sikit.sape xknl dea mmg akn kate dea tu sombong.tp,TIDAK.dea baik baik sngal sikit.haha


tp,aku xsngke itu kali pertame dan kali terakhir aku knl dea..dan berjumpe dgn dea

maaf kalau aku ade buat salah ngn kao ..maaf juge sbb xsmpt nak wish birthday kao..
HAPPY BIRTHDAY AMMAR ( 9 disc )
may god bless him ..we will miss you dude :'(
*peringatan :kpd kawan2 yg suke sgt menunggang motosikal tuhh tlg laa berhati2 bile mmbwa yee..sbb saya sgt sgt tersgt laa risau..biar laa org kate lmbt mcm kure2 pon,aslkan slmt ke destinasinye..jgn terkejar2 kate ibu "kao nak cpt2 buat ape,bknnye lari pon tmpt yg kao nk pergi tu"..relax sabar slow slow,smpai jgk kan ? hmm,saya xnk perkare yg xbaik berlaku tambah2 lg kalau org tu adelah membe2 saya..hati hati okay ? :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan