Sabtu, 19 Februari 2011

tangan yg tiada seni !

isnin,14febuari2011 -tibe tibe terbuka hati nak try bende baruu kan .
kaligrafi a.k.a tulisan cina !yeahh,tersgt sgt laa bestt . rase mcm cube skali pasti mao lagi !hoho yelaa,asik buat bende yg same jeh kan .boring laa plak .so,sepakat laa dgn kwn kwn sume nk dtg pukul 2.15 ptg di bilik seminar .tp,den plakk yg dtg lambat . alamak beb ,sorry lmbt trafic jam laa katee kan (eheemm,tipu sunat takpee ;p) haha 2.35 baru smpai skolaa .sebaik smpai je kat skolaa takperlu laa nak berlari lari ke bilik seminar tu kan .so,jalan laa mcm itik pulang petang smbil menaiki ank tangge smpai laa ke tingkat 4 . (dpn pintu bilik seminar ) "eh,knp xde org *member* pon ?" dan dan tu jgk laa maya call menanyakan aku di mana .ceh,igtkn aku laa yg paling lmbt rupenye dia lg lmbt . rumah je dkt tp,ttp lmbt haish -.- ehemm,takpe laa asl dia selamat smpai skolaa sudaa lah kan .(lebih2 plak aku nii )hee .then,bla bla blaa .2minit kemudian aku ngn maya msuk laa dgn muka seposen ambik kertas merah ,carik tmpt dan dudukk .so,tggu ape lagi ? MULAAAA laaaaaaaaa !!!!!!!!!





utk kiteorg buat yg ketegori terbuka pnye (kotak yg bwh) .utk ketegori yg 'pro' (persatuan Tiong Hua) kene buat 2 kotak yg ats punyee .nmpk je mcm senang tp,hakikat dia ya Allah mngigil2 pegang beruss -.-

*kusyuk sgt


tadaaaa ~ hasil kepunyaan aku .hah,burok kan .kohkoh first time beb !





haaa,ni maya punye .saje ambik gambar time dia tgh buat kaligrafi.kusyuk sgt smpai tak prsan aku ambik gamba dia .hoho penuh ats meja kiteorg buat testing .nasib lapik pakai surat khabar kalau tak hancur meja tu dpt kat kiteorg .ha ha ha --'

daa penat buat kaligrafi .cari koperasi g borong makanan .buat berkelah tepi padang smbil menonton pemilihan bola baling .(ceh,mcm takde keje lain je kan ?) dah,habis makan ni pegi plak minum cendol kuale .hamboih,da balik baru terase byk makan .adesss,,, lps tu,niat nak pergi ke rumah atyn tp,terbantut plakk sbb nmpak ade kereta kat rumah dia means :ade ayh dia laa tu .terus buat u-turn *patah balik masuk skolaa balik .eshh,buat penat jee .habiss kurang lemak aku . HAHA






sementara mnunggu bas aku yg mcm itik tu nk smpai .mngedikk laa kejapkan . bergambar sana sini .tp ni je yg boleh upload yg lain tak boleh . no no no okay .hoho :)


nak balik daa niii .tibe tibe hujan pulakk .habis satu badan dari hujung tudung smpai hujung kaki lencun ~ yg paling sakit hati kasut yg paling aku nk jage dari kene hujan tp,kasut jgk laa yg terok kene . cehh =='
*teringat mase form 2 main air mase hujan .rinduunyee kat korg ;(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan