Ahad, 3 April 2011

best sangat ke ?

HOLLA-holla pada semuaa .petang-petang mcm nii takde buat ape baik onlinekan .hesh,daa berapa lama aku tak online nii . 2 minggu kot .

alaa,baru 2 minggu (bunyi suara sumbang) ,

cehh,2 minggu pon lama jgk kan ? busy dgn mcm-mcm bende laa sekarang . dgn kawad , sekolah , kerja sekolahh , makan , tidur , gosok baju .haih,'busy' sgt kan ? haha rinduu kot . *ape yg rindunyee ? err,abaikan (!) okay,berbalikkk kepada title di atas 'best sangat ke ?' merujukk kepada semalam hari .kat sekolah ade kem masa campuran perkataan dari matematik dan sains . bunyi mcm best , tp , hampeh! haha takde laa .ump,bolehh laa .takde laa best sangat pon . biase-biase jee .seharian duduk sekolah .dari pagi sampai petang ,rase boring ade seronok ade bengang ade mnyampah pon ade gak .hesh,, mcm-mcm rase laa ade .kesian nana penat-penat je aku ajak dia pegi last-last,haprakk.sbb,haritu dlm kelas dengar cikgu ckp mcm best jee .last-last,haaa amek kao aktiviti dia .sikit bebenorrr .tak padat sangat . mase utk rehat pon lame . tp, time aktiviti tu best laa jgk game dia . ape bende namenye tuhh neuro-telematch .aaaa,tu best laa .tp,lgy best laaa aku sbb tak main .haha (T.T) cikgu nak 8 org je , kump kiteorg ade 10 org .so,aku dgn relaa hati ckp kat kak fara (ketua kump.) aku tak masuk .nty kalau ade yg nak tukar baru digantikan dgn aku .

tgh-tgh dok tgk dorg main tuh ,ade laa plakk 'mesej misteri' dtg .ntah sape ntah yg hantar . rupe-rupenye ouhhh, 'abang botak' !!! haha ntah sape ntah .dia tak ckp name pon .tp,disebabkan kecacatan kredit tk dpt laa aku nak korek rahsia dgn sape aku bermain mesej tu ,grrr . tpkan,rase-rase mcm knl jeee .heeeeheeeeeee

pastu-pastu , endingnye lepas pembentangan projek .ade explorace , mcm ape ntah .soalan-soalan dia merepek betol .takde kene mngene dgn math and scince langsung ~ buat penat jee aku lari sana lari sini . hesh,ni nak mngumpat ni kan ? haha tak baik betol laa aku nii .yelaa,tak puas hatikan haruslah mcm nii .bhahaha *gilooo ;p

ehh,saya orang biruu :')


******************

smlm,putera kawad dpt no.3 .puteri punye mnggu depan . haih,takotnyeeeeeeeeeeee ~

dup dap dup dap ,haih,terasa nak gugur jantung aku ni T.T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan