Sabtu, 7 Mei 2011

salahh aku kee ?

mempunyai sesebuah perhubungan nii sememangya sesuatu yg memeningkann . kan ? okay honestly , kenyataan kao di fb sememangya membuat aku terase . sangat sangat terase . tp , taktahu laa statements kao tu merujuk kepada aku ataupun kepada org lain . mungkin aku je yg terperasan sendiri . uhh , mybe right ? -.-



terase mcm nak jerit jee dekat kao dan mengatekan ..

ape yg aku daa buat ??!!



kao suruh aku text . okay fine aku da text . kao suruh aku yg hantar dulu , ssb kao kate asik kao je yg mulakan dulu , okay aku ikot . ape lagi yg kao nak ? buat aku mcm ape jeh kan ? boring cari aku . takde org melayan kao baru laa sibuk sibuk nak cari aku. suke suke aty kao je kan ? kalau kao tggu lame kao marah akuu . sibuk sgt laa nk btw yg kao marah aku , habis tu yg aku tggu berjam jam ni taknak plakk kao tahu kann ? daa marah marah lepas tu ckp 'takde pape laa ... gurau je' alahaii kao ni , kao ingat aku ni ape hah ? sesedap rase je kan =.=




*kasi aku bantai kao sikit boleh tak ? :D





Tiada ulasan:

Catat Ulasan