Ahad, 28 Ogos 2011

Jaya Jusco

harini hari ahad . cehh , memang laa hari ahad tkkan hari sabtu pulakk kan ? ngeh ngeh okay let's we straight to the point je terus . senang cerita . harini , pagi-pagi lagi kene kejut bangun . nk bershopping !! alahaii , seriously . aku mmg failed kalau nak shopping-shopping raya ni . sbb secara automaticlly aku akan jadi seorang budak yang sangat cerewet (!) . banyak kedai da pergi . tp , tk jumpe-jumpe jgk yg berkenannye . smpai mak aku pun daa naik fed-up daa . hehe sorry buu sorry =') kita mesti buat pilihan dengan bijakkan that's y laa lame nak memilih barang ? hoho





first location is metro kajang .
perghh , gilee laa kan orang dia mcm sardin tk cukup tin . alahaii , aku mmg tk suke betol kalau jalan dekat tempat ramai-ramai orang ni . cukup-cukup membuatkan aku rimass -.- ngeh ngeh okay , mcm biase . aku mmg regular customer first lady ! selalu bebenor pergi first lady . asal nak cari blouse je pergi situh . alahai mcm tkde tmpat lain pulakk kan . huh , tkpe laa . baju-baju kat situ mmg cantik pun kan . berpatutan lagi tuh . sesuai sangat laa . haha




second location --> jaya jusco , cheras selatan .
hah , yang ni lagi laa mcm tfffffffffffffffffffffffffffffff . mmg best sangat kan . smpai aku naik fed-up gilaa nak terjun kolam . orang dia bapakk lerr pack gilaa kot . pusing keliling jusco tuh cari barang nak raya . haha bile tk jumpe mmg tkbest . tp , bile da jumpe mmg happy gilaa tahap gaban laa kan . terasa betol nak rayanyee . heee last-last , dapat laa jugak 2 helai t-shirt dgn sepasang seluar . tk sia-sia aku harung 'lautan semut' tuh harini . ngeh ngeh





p/s : thanks to my mum sbb tolong bayarkan . haha iloveyouu laa =')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan