Jumaat, 19 Ogos 2011

sungguh tak ku duga

mari kita story moryyy tentang ape yg aku rase dan terjadi harini . dua insan yg berbeza dalam satu mase yg berlainan waktunye . ehh , aneh sngat bunyi-nye kan ? -,- let's check it out :

peristiwa 1 :

tgkk , bengang kan dengan titlee akuu . haha #bajet gilaa nak mat*# hee okay okay . back to the story moryy . harini kelas , blaja lepas rehat saja . so , sngat ringan laa beg arini kan . ntah macam mane boleh pulakk aku tertinggal buku science process ? whatthehekkkkk ! tkpernah-pernah aku tk bwk buku science . tiba-tiba harini aku tk bwk pulakk . ciss , bedebah betol . tk pasal-pasal je aku kene 'cubitan manje' dari ckgu . haa , amek kao . memang best sngat kan -.-

* kao memang suka gelak kan aku kan nadia ? 0.O tkpe-tkpe kao tngok nasib kao pulak macam mane nty . #dendam ? HAHAHA


peristiwa 2 :

kononnyee , nak cari ckgu untuk tandatangan surat-surat sukan , unit uniform dan kelab / persatuan bagai tuh . that's for markah koko kita laa senang pendek cerita :D (okay , melalut skejap -.-) 4 kali aku terserempak dengan dia . mula-mula dekat pejabat . perghh , nasib tkde heart attack aku ni . terus terdiam aku . depan muka bhaii . hoyy , ape tngok-tngok . kao ingat muka kao bnyakkkkk hensomeeee ?! cehh . lepas tu jumpe lagi dengan dia . kali ni dekat bilik kokorikulum pulakk . nmpk kawan dia je mula-mula . then , belom sempat ckp ape-ape lagi . muka dia da terpampang dekat depan aku .



diaa --> '' laa , kao lagi ?''

akuu --> ''hoy , kao ingat aku nak sngat je terserempak dengan kao . hah , sombong ?! ''

tapi , aku ckap dlam hati je laa . tk berani pulakk nak ckap depan-depan dia macam tu kan . haha #bajet seperti superwoman# kali ketiga , jumpe dia lagi . kali ni destinasinya ialah ---> BILIK GURU . nasib tak berlanggar . grrr ! okay , yg terakhir . di koperasi . mane aku pergi mesti ade kao ( untuk harini saja laa ) terase macam mnyakitkan hati je . tapi hakikatnya , sukaa . tapi sikit jee laa . tkbolehh bnyakk-bnyakk nty ade orang marah . wakahkahkah


peristiwa 3 :

time balik . ntah macam mane , boleh pulakk si @&%$* tu tegur aku ? he said hay to me sambil tersenyum . huishh , tergoda iman kao . haha teros tersenyum jee aku balik skolahh harini . agagaga . ape kebende laa kao ni eyfaa oii . anehh betol -,-

p/s : tasyaa pun minat kat budak yg sama . alahai , kacau daun betol laa :D






sekian . tutt tutt .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan