Jumaat, 11 November 2011

good morning -,-'



selamat pagi semua . harini aku terbangun awal sikit -> 8.42 a.m . sangat awalkan ? almaklumlah , da start cuti sekolah kan ? hihi okay , bebalik pada jalan yg lurus yee anak-anak .. motif gamba diatas , saja je nk bgtau sarapan pagi aku dengan kakak kriokk kriokk aku harini adalah maggie kari . buatan sendirian berhad okayy (!) hhahaa bak kata ibu lah kan "sapa suruh bangun lambat . nk makan masak sendiri . berdikari " pendek cerita hanya maggie je lah yg mampu aku masak pagi ni . haha kalau rajin dapat makan sedap , kalau malas .. makan biskut kering pun jadi lah yeee ~ --'

rutin harian untuk harini :

bangun pagi , buat kerja rumah , masak untuk ibu nak makan breakfast , tolong masak tengah hari (tp , yg byk nye tolong tengok jee lebih ;p) , tido , tido , tido , dan TIDO (!) online , tengok tv yg tersangat bosan tuh , makan , sambung online , sambung tido ZZzzZZzzz ~~~

itulah rutin harian aku buat masa ni sepanjang cuti sekolah berlangsung untuk tahun 2011 . sangat membosankan kan ? yee tkpayah ckp , aku tahu mmg tersangat membosankan pun . grrrr !!!

#tengah belajar untuk menjauhkan diri dari abang . nk tengok selama mane aku boleh untuk tidak membalas segala mesej dia dan sebarang call dari dia . hanya semata-mata untuk memberikan aku concentration dalam SPM tahun depan (2012) :|

byeee ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan