Selasa, 24 November 2009

buhsann.buhsann !

ary.ary camnehh.tadeh bwadd apeh sbb tadeh kejehh.kalow adeh puwn erm, tapeh laa terima kasihh sajeh laa.bulee ? *malas naa bwadd laa* hee.tataw naa post apeh nehh tpy disbbkan daa lameh ta post blog .hentam sajelahh aslkan post,ryte ?fuhh,kalow mcm nehh lamee.lamee tahuwn dpnn aku tanaa gy skulaa laa *sbb daa gemukk* sgn laa plakk naa pegy skulaa.tggy seinci puwn ta naekk.naekk beratt jeh yg lebeyh !eshh,samdol btol laa.HAHA.bangla snggh ;) ary.ary uhnnlynee + tidoo + makann + tgkk tv smpayy larutt mlm .ushh,best tuh membesaakan perott ~*mary join bersame saya !* haha smlm tidoo lambadd ouh.tgkk citeea so u think u can dance ?bestt kott.smpay ta sedaa daa pukowl 3 pagy.haha best keh kawan ?esh,bestt laa gak tgkk dorg menary.mcm syokk jeh.haha igt naa uhnn jub.tpy ta jdy laa.terasee malass plakk !hee hah,dptt beritaa gembyraa kott tady *pade aku laa* sbb nadhh naa dtg sinehh ouh.dea raye kat sinehh laa weyh !hee dgaa kateh kao dtg mlm or pagy raye eh ?tpy,lgy cepadd kao dtg lagy bgoss kott ?haha gilee rinduu laa kat kao bangla *yekeh ?* haha lameh kot kiteh ta jmpeh an ? nadhh, aku rinduu kao angkadd aku laa weyh.sekarang kao bulee angkadd aku lgy taa weyh mcm dulu.dulu ?haha tapehh laa aku rase ta kott * sbb daa beratt laa* haha angkadd wawa jeh laa.kan ?bykk citehh kott naa sturyy kat kao.eh eh,sblm terlupehh.nadhh,mak aku katehh lpss kao dtgg nty kao kene tulun aku bwadd kek cokladd ouh.hesh resepi eyfaa nehh.haha sedapp punyehh !sapeh naa bulee ckp nty aku post kan.*post gamba jehh* hee.makk katehh kalow rajinn dptt laa mkn sedapp.sedapp,kalow taa.mknn anginn daa laa ! HAHA .adehh plakk mcm tuh ?

*khusyukk mndgaa laguu .in lovee again. ! ;)*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan