Sabtu, 9 Julai 2011

buliiiii T.T

harini ade meeting untuk pengawass koperasii di sekolah . akuu pun saje je datang dok mnyibukk kat sana . demi ainn , aku datang . tengokk ain , memberr terbaikk ni akuu ! haha bolehh dijadikan contohkan ? kahkahkah (bangga dengan diri sendiri sekejap -.-) . bagun pagi tadi pun bukan main liat lagi aku ! last-last minutes mcm nii terase malass pulakk nk pergii . tp , diharuskan pergi jugak sbb daa janji . alahaii , dengan mngantuknya time tu mmg terbaikk laa kan . sampai-sampai jee kiteorg mnyembang sekejap , buat dosa sikit . haha ain laa nii . saje je nak menambah dosaa aku kan kao ? haih , :D then , cerita punya cerita sampai cikgu datang . ummi a.k.a pn.faridah . haha kumpul-kumpulkan orang lepass tuu , duduk ramai-ramai dengar dia bukak 'tazkirah' . F.O.C beb , tkpayah bayarr . HIHI *maaf cikguu ;p cikgu pun bagi ceramah ni sikit , ceramah tu sikit . lepas tu diberi makan -->nasi lomakk ooo . gilee pedass laa kan -.-' mana cikgu tempah nasi nii ? eshh ,

bla bla bla
(sesi mengutuk ;D)

lepass 15 minit makan . kami dibahagikan kpd beberapa group dan diberikan tugasan untuk clean up koperasi tuu . mula-mula best . tp , blurr-blurr sikit . sbb budakk baruu kan saya . hahaha tktahu ape nak buat sangat . tggu arahan jee dari budak-budak senior mngikut pngalaman dorg disitu . tp , junior mngikut umurr . haha paham ? tk paham sudaa . paham-pahamkan aje laa yee :D terima kasih . berbalikk pada tajukk diatas . nak tahuu ? aku kene buli kott dekat situ . form 3 buli form 4 ???? alahaii , memang bengang laa aku kan . tp , nak buat mcm mane sbb dia lelaki aku perempuan . dia seniorr aku juniorr . grrr ! sangat syiokkk kan -.- mmg sedappp sangat bilee dia baling-baling kotak kene betiss aku . haih , tknk sakit pulakk kan . kali kedua , dia balik kotak habiss baju-baju dalam kotak tuu bertimbun jatuh atas akuu .

dengan muka tkbersalah : 'maaf akak baru . kotak berat ! '

alahaiii , budakk nii . aku rase mcm nak cepuk-cepukk jee . geram pulakk aku menengoknyaa . ain pulakk , bolehh dia buat tktahuu dengan akuu . bukan nak ajak aku kire stok .. saje je tinggalkan aku dengan budakk tu . saboo je laa mak ni nyahh . lame pulakk tu aku dengan dia . kejap-kejap akak baru sini kejap . tolong ambik kan tu . tolong ambik kan nii . tolong kire ni . tolong kire benda tu . yang paling aku tktahan sekali bilee dia suruh 'akak baruu , tolong ambikkan air mineral . terima kasih ' apakah ? ingat aku nii orang gaji agak ah . last-last , ain bisik ' dia mmg mcm tu faa . suka mngarahh sikit . kao tahan jee dengan dia ' hekeleh , jenohh la aku kalau lame-lame mcm ni kan .

tepat pukul 12.05 aku ajak ain balikk . tk hingin aku duduk berjam-jam kat situ . tk kuasa mak nyahh . haha malas aku nak mngadapp muka depa tu . muka semua muka sombong . muka kerekk . mcm orang datang bulann ! haih , bengang pulakk aku . cumaa sorg budak laki ni jee yang baik dengan aku . adik hafiz ! haha nama da laa sama dengan lakii akuu ! haha bangga sangat kan . xoxo




terima kasih pakcik zainuddin :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan