Jumaat, 18 Mac 2011

hobi baru

harini kerajinan bercampur kemalasan sikitt . ape buat harini . okay , saya memasak harini . cehh ,eyfaa masak ? boleh percaya ke ? hoyhoy,tolong sikit yee ! ingat aku tak reti masak ke hah ? tp,takde laa boleh sgt mcm korang kan . korang kan pro aku belum boleh di panggil pro lg yee . kang jd perosak pulakk kang bukannya profesional , iyedak ?. habiss , semua orang tak bolehh makan pulakk nanti . haha

okay , dipendekkan cerita ..oleh kerana ibu takde dirumah , keluar katanya buat rombongan cik kiah kemane ntah .takperlu tahu .hee aku disuruh masak untuk adik aku makan . ouhh,bukan adik je , aku jugee ~ alamakk,tertinggal . tak lupe jugee untuk ibuu sayaaa . lapar yee buu , penat berjalan ? haha

menu harini
ayam masak kicap sahaja .
(buatan sendirian berhad okay)


beginilaa rupanya setelah selesai memasak .tp, taktahu laa mcm mane rasanya nanti .kalau nak ikot lidah aku .daa sedap daa nii .cehh,bajet pulakk kan ? haha takpe asalkan aku mencuba (: nak tahu knp sahaja ditulis kecik ? sbb , tu jeh menu dia pon .haha daa tu jeh yg ibuu suruh masak .masak je laa kan ? takpayah laa nak buat bende lain . *jd lurus sekejap (!) orang suruh buat tu , tu jeh laa yg aku buat .haha kalau nak nampak rajin sikit . buat laa air yg sedap-sedap yee .pandai-pandai laa cover kan ? haha sgt-sgt terok -.- jgn ikot yee anak-anak .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan