Rabu, 1 Disember 2010

shit laa kao !

hesh,aku tak tau laa asl aku mcm nii ?!knp perlu aku sakit hati perkataan dea tu.hesh,syop it laa eyfa,he doesn't like u anymore okey !arghh,knp aku mcm nii ==' ape mksud kao "terindu dye dowh" ? aku keh ?hah,jgn nak prasan laa eyfa !dea takan rindu kao lgy daa sbb dea daa ade org lain kan ?who ?yess,she is ! dayah sazihan .dea kan ?she's belong to u right ?u love her right ? tp,knp aku nak amek kesah plakk kan ?ape kene mngene ngn aku plakk ?eshh,ape nii !!!

kalau kao daa syg dea dari awl2.knp kao hntr msg mcm tuh kat aku ?ckp psl knangan2 tu semua ?kao saje nk buat aku sakit hatikan ?ape mslh kao .kalau kao daa syg dea knp kao perlu ckp yg kao masih syg aku ?knp perlu kao ckp hanya aku yg patut d'sayangi oleh kao ?knp kao ckp semua tu sdgkan kao sendiri tgh sygkan org lain !! lepas tu kao taburkan dgn janji2 bodoh kao tu.kao buat aku percaya kat kao balik.weyy,ape semua nii.knp buat aku mcm nii.tak pernah2 aku mnangis utk lelaki tp,this is my first time tahu !aku mnangis sbb lelaki ..

aku tahu kao daa buat kptsn tuu.tp,tlg laa ..jgn taburkan janji2 kao tu kalau kao daa tak syg kan aku..kao buat aku mnangiss.then,kao tulis kat status mcm semua salah aku dan dea plakk.pggil aku fuck semua .ape nii ?ape yg kao ckp kat dea ?dea ckp mcm aku nii ganggu kao dan nak runtuhkan hubungan korg..pdhal takkan ?aku just ckp yg aku masih sygkan kao SAHAJA kan ?xbermakne aku nak rmpas kao dr dea kan ?tlg laa fhm..jgn buat kesimpulan sendiri jeh.fhm laa prasaan org lain jgk.

kao cintakan dea kan ?kao tahu lps aku bace yg kao tulis tuu.aku sedih !hampir mngalirkan air mata ..tp,kao ?gembira kan ??hmm,bgus laa kalau mcm tuhh.teruskan :)

maaf sbb aku xdpt nak lupekan kao T,T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan